zondag 19 augustus 2007

Normandië, 14 augustus 2007

Ik heb vandaag geloof ik even een off-day. Ik zit niet zo heel lekker in m’n vel, verveel me wat en ben niet helemaal te genieten geloof ik. Terwijl ze beneden lezen, puzzels maken, en zoutjes eten zit ik hier boven wat te schrijven en lig ik wat op bed met een enorme spierpijn overal (ik verlang nog steeds naar die massage).

Vandaag zijn we in Fécamp geweest. Hier hebben we veel gelopen en weer heel wat beleefd. M’n vader is namelijk onderuit gegaan bij de afdaling van het matrozenpad. Hierna heeft hij z’n wonden schoon laten maken bij een apotheek en daar hebben ze er een verbandje op gedaan. Hij had een beetje een pechdag, want hiervoor zat hij ook al met z’n vinger tussen de deur! Ja ja, where the bad luck familie!

Ik mis iedereen eigenlijk best wel erg, maar vrijdag avond ben ik er weer helemaal!

Liefs,
Carolien

P’s: Menno, stuur nog eens een smsje! =p

Geen opmerkingen: