zondag 19 augustus 2007

Normandië, 13 augustus 2007

Weer een heerlijke dag gehad vandaag. Na een nacht te hebben gehad van 1 uur tot half 10 zijn we eerst naar Fécampt gegaan om 3 verschillende supermarkten uit te proberen. Daarna zijn we naar Rouen gegaan (een grote en gezellige stad, ongeveer een uur van ons vandaan). Daar hebben we twee kerken bezocht en hebben we wat gewinkeld. M’n moeder heeft daar echt een hele gave tas gekocht en ik kwam naar huis met een leuke portemonnee.

Toen we terug kwamen van Rouen zijn we weer uit eten geweest. Dit eindigde met lachen gieren en brullen. We zaten in een restaurant vlak bij ons huisje en we hadden gelezen dat het een goed restaurant was, maar dit viel alles behalve mee. Er zijn een knappe sik naast ons, wat m’n vader uiteraard wel door had, maar m’n moeder pas na 2 dagen begreep, er liep een kat door de eetzaal, we hadden een serveerster met erg dikke kuiten (wat wel grappig was, omdat m’n vader een gegeven moment riep: “als zij met die dikke kuiten nou eens kwam kon ik haar de rekening vragen”) en m’n moeder, die ik er verder buiten houd, zei als reactie op iets waar we het over hadden “Weet je nog? Toen de geuzen den Brille binnen vielen?” (wat natuurlijk voor mijn tijd was). Ook dit zorgde voor de nodige hilariteit en om deze avond hebben we zeker nog lang kunnen lachen!

Eva is echt een enorme kreeft geworden op haar schouders en mijn lichaam vraagt om een nodige massage.

Laura: We moeten snel maar weer een keer gaan winkelen!
Rob: Ik hoop dat je m’n kaartje hebt gekregen!
Menno: Wow, ik hoor iets van de buitenwereld. Echt heel erg bedankt dat je me met je smsjes op de hoogte houd van wat er allemaal in de bozen buitenwereld gebeurd!

Liefs,
Carolien

Geen opmerkingen: